Oslovili nás klienti na doporučení od své paní designérky, která nás sledovala na sociálních sítích. Založili rodinu a potřebovali prodat menší byt v Praze a přestěhovat se do nového bydlení.
Byt se nachází v Praze ve Štěrboholech v projektu Malý háj od společnosti FINEP.
Byt představoval prémiovou designérskou práci. Interiérový koncept je od renomované designérky Hedviky Novotné.
Každý detail byl promyšlený. Každý prostor využitý. A navíc krásná a velká terasa. To se muselo využít.
A klienti stejná krevní skupina. Mladí, šikovní a milí podnikatelé. Takovým lidem chci pomáhat.
ANALÝZA TRHU
Udělali jsme podrobnou analýzu trhu, bylo dostupných dost dat – bytů bylo na prodej cca 8
a tak jsme věděli, že se cena bude pohybovat mezi 7 – 8.000.000 Kč. Při dechberoucí prezentaci
a štěstí 8.500.000 Kč.
Plusy:
- luxusní designový byt
- atraktivní terasa
- promyšlená dispozice
- bez nutnosti použít výtah
- parkovací stání
Mínusy:
- dispozice 1+kk v konkurenci několika 2+kk
- složitější dostupnost do centra Prahy MHD
- početná konkurence
- ochlazování realitního trhu
Všechny konkurenční byty měly pěkné zánovní a moderní vybavení. Měly dispozici 2+kk, ten náš byl majiteli přestavěn na 1+kk. Stejná velikost, sice jen jedna místnost – zato vzdušnější a otevřenější prostor, a hlavně velká terasa.
ROZLOUČENÍ
S klienty jsme se nakonec nedohodli. Jejich očekávání prodejní ceny byla okolo 10 M, takže se nakonec rozhodli prodávat s renomovanou realitní kanceláří, zaměřenou na segment luxusních nemovitostí. Ti nechali vytvořit profesionální fotky a umístili nemovitost na trh.
Přibližně pro půl roce byla cena snížena až na 7.200.000 Kč a byt stále nebyl prodaný.
DO AKCE
Po roce jsme se s klienty znovu potkali a rozhodli se, že uděláme pro prodej maximum, co lze. Cenu jsme museli upravit na tržní hranici a snížili o 200.000 Kč na 7.000.000 Kč.
A vytvořili takovou prezentaci, aby bylo jasné, že tento byt je naprosto unikátní kousek.
Vytvořili jsme web nemovitosti s doménou: NOBLESNÍ BYT S TERASOU, aby bylo hned jasné, co jsou největší bonusy bytu oproti konkurenci.
I když byl byt designově perfektní, stejně jsme realizovali home staging s Mirkou Došlou – abychom ještě více podpořili prémiový charakter bytu.
V rámci fotografií jsme dávali důraz na všechny elementy, které konkurenční byty nemají – velký a otevřený prostor, delikátní design, vzory a struktury, úložné prostory, a hlavně na velkou terasu, která od jara do podzimu funguje jako další obývací prostor.
Součástí byly i večerní záběry z bytu i z terasy, které komunikovaly romantickou a prémiovou atmosféru bydlení.
Abychom vymezili byt oproti konkurenci ještě více, natočili jsme rozhovor s majiteli, kde přiblížili, co na bydlení nejvíce oceňují a jakých úprav v bytě si nejvíce cení.
Perlou v prezentaci byl samotný rozhovor s designérkou bytu. Podtrhl tak vnímání kupujících, že každý detail má tady své cenné místo.
Videa a fotky jsem doplnil záběry z dronu, ukázkou domu a parkovacího místa a užitečnými odkazy na zajímavá místa v okolí – nákupní možnosti, sportovní vyžití a kavárny.
Perličky a zajímavosti
PRODUCT PLACEMENT
Na terase se v detailu objevily vizitky a Víno od Bodláků.
SLUNCE NA 10 MINUT
Při focení interiéru bylo hodně ošklivo a pršelo, v podvečer se na 10 minut slunce objevilo a díky tomu jsme pořídili působivé večerní fotky.
VEČERNÍ SLEJVÁK
Večer pršelo jako z konve, nakonec jsme použili „mokré“ fotky a ty přesto fungovaly skvěle.
SEKCE DETAILŮ
Abychom vyzdvihli výbavu bytu a upřeli na ni pozornost kupujících, byla na webu foto sekce věnovaná pouze detailům.
VÝSLEDEK
Po 8 týdnech inzerce a několika prohlídkách jsme podepsali rezervační smlouvu. Za další 2 měsíce byl byt předaný novému majiteli.
Díky tomu, že byt byl v prodeji půl roku před námi, jsme nemohli atakovat vyšší cenu než tržní hranici.
Nicméně podařilo se jej prodat pouze o 200.000 Kč levněji, než za jakou cenu byl na trhu po dlouhou dobu neprodejný.
To je síla marketingu, který jde na maximum.