Cílem efektivního marketingu je vytvořit silný a pozitivní dojem na potenciální kupce.
Proto kombinuji tradiční metody s moderními technologiemi, kreativním přístupem a pečlivým plánováním.
Díky tomu zajistím prodej za nejlepší možnou cenu a urychlím proces prodeje.
1. PREZENTACE, KTERÁ KUPUJÍCÍ NADCHNE
Profesionální fotografie a video, včetně virtuálních prohlídek, výrazně zvyšují atraktivitu nemovitosti. Nemovitost díky home stagingu připravíme tak, aby pro kupující vypadala harmonicky a útulně.

2. ONLINE OSLOVÍM I TY, KTEŘÍ NEHLEDAJÍ
Kupující aktivně vyhledávám díky cílené online reklamě. Vaše nemovitost tak osloví sledující na sociálních sítích: Meta, Instagram, LinkedIn i YouTube. Vytvoříme cílené reklamní kampaně, které zaujmou potenciální kupce a investory.

3. HVĚZDOU NA REALITNÍCH PORTÁLECH
Samozřejmostí je inzerce na nejpopulárnějších realitních portálech – Sreality.cz, Reality iDNES, Bazoš atd. Pro prezentaci pečlivě vybírám vhodné fotky, aby vaše nemovitost v konkurenci ostatních vynikla a stala se hvězdou. Díky „topování“ zajistím, aby se ve vyhledávání stále držela na čelních místech.

4. OSOBNÍ KONTAKT JE KLÍČ
Ani v dnešní době nezapomínám na osvědčené metody. Vytisknu pro vás atraktivní brožury, připravím dopisní kampaň a reklamní plachtu na nemovitost. Na prohlídkách ode mě získají všechny potřebné informace, plánky i třeba vizualizace. Pro každého je připravena voda, vonící káva i třeba něco malého k zakousnutí.

5. NETWORKING A SPOLUPRÁCE
Jsem otevřený spolupráci s ostatními realitními makléři. Pokud jiný makléř přivede potenciálního kupce, aktivně spolu pracujeme na tom, abychom usnadnili a uskutečnili transakci prodeje nemovitosti. Tato spolupráce umožňuje využít rozsáhlou síť kontaktů a zvýšit šance na úspěšné dokončení vašeho obchodu.

6. SPRÁVNÁ CENA PRODÁVÁ
Prodej nemovitosti je úspěšný, když je cena správně stanovena podle trhu. Pokud je cena příliš vysoká, může to odradit potenciální zájemce. Naopak, realistická cena přitáhne více zájemců a urychlí prodej.

7. ANALÝZA A OPTIMALIZACE
Pravidelně sleduji výsledky kampaní a upravuji strategii podle aktuální situace. Víme, kolik lidí vidělo nemovitost v kampaních i kolik jich přišlo na prodejní web. Výsledky pak vyhodnocuji a kampaně upravujeme tak, aby přinášely co nejlepší výsledky.

8. TECHNOLOGIE A INOVACE
Mým cílem je, aby prodej vaší nemovitosti byl co nejúspěšnější. Proto využívám maximum moderních technologií: prodejní web nemovitosti, dronové záběry, 3D půdorysy, virtuální prohlídky, vizualizační videa nebo třeba elektronický podpis smluv a elektronickou aukci.

9. ROZHOVOR S MAJITELI
Umožňuje získat ucelený obraz o nemovitosti, případných úpravách, historii a dalších důležitých informacích, což vytváří důvěru a posiluje vztah mezi oběma stranami.

10. DETAILY NEMOVITOSTI
Detaily podporující atmosféru, jako jsou estetické prvky, osvětlení nebo aranžmá interiéru, vzbuzují pozitivní dojem a pomáhají kupujícím lépe si představit sami sebe v daném prostoru.
